środa, 10 czerwca 2015

Clash

            Clash to prosta historia obyczajowa, w której młodzi ludzie próbują zmierzyć się z dorosłością, zdefiniować swoją inność i poradzić sobie z pierwszym poważnym uczuciem. Kenneth i Eliot nie są sobie równi. Ojciec Eliota jest adwokatem, utrzymuje syna, a Kenneth, odkąd tylko skończył szkołę, sam na siebie zarabia, pracując w kawiarni. Obaj jednak dzielą podobny problem – są wplątani w nie do końca szczere relacje.


Rozdziały:

1.1 Maszyna do zabijania
1.2 Maszyna do zabijania
2. Pięć cali
3. Relacje
4. Grube paluchy
5. Derek Goldner
6. Koszulka Roberta Parisha
7. Pasta D'Arte
8. Komunikacja miejska i Eliot
9.1 Streetball 
9.2 Streetball
9.3 Streetball
10. Miej ciastko i zjedz ciastko
11. Przekonaj mnie
12. Dolar trzydzieści
13.1 Mocny drink
13.2 Mocny drink
14. Aspiryna
15. Dążenie do niezależności 
16. Westfield Fox Valley 
17. Wicked game
18. Trening czyni mistrza
19. Wulgarny żart
20. Czerwona papryka
21. Para kryminalistów
22. Jesteś moim ochroniarzem 
23. Oficer Eliot O'Conner 
24. Kawa nam stygnie
25. Wyjście z cienia
26. Michigan  
27. Polubiłem swoje życie bez niego
28. Prezent urodzinowy
29. Gry Dereka
30. Dolores
31. Moja dziewczyna
32. Klucze do mieszkania
33. Jak rozpoznać geja? 
34. Spotkanie
35. Pieprzyłeś się z kimś? 


6 komentarzy:

  1. Opowiadanie świetne! Na początku nie mogłam się przekonać żeby zacząć czytać, a teraz tak mnie wciągnęło że nadrobiłam wszystko w dwa dni i czekam niecierpliwie na każdy kolejny rozdział :)
    Nie wiem czy to mój problem tylko ale "trening czyni mistrza" nie dział. O co chodzi? Nie ukrywam,że baaardzo go chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za informację, link naprawiony. :) No i cieszymy się, że przekonałaś się do "Clasha".

      Usuń
  2. o matko właśnie naprawiłyście mi dzień :) wielkie dzięki :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie jest po prostu świetne !! Długo szukałem czegoś co mnie naprawdę zainteresuje .
    Czy znacie może podobne opowiadania utrzymane w tej samej tematyce ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe opowiadanie, ciekawie sie to czyta no i wciąga niesamowicie! :D czekam na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest gdzieś dalszą część

    OdpowiedzUsuń