czwartek, 24 września 2015

Lingerie


Świat Dylana składa się z szyfonowej bielizny, pończoch i szpilek. W takim wydaniu czuje się najlepiej i co najdziwniejsze, jego kochankom w ogóle to nie przeszkadza – wręcz przeciwnie. Dwudziestoparolatek, mimo swojej androgenicznej budowy, wciąż jednak czuje się mężczyzną, tylko że w obcasach. To wszystko sprawia, że zaczyna się podobać pewnemu gangsterowi. Dylan od zawsze miał słabość do takich facetów, a mężczyzna świetnie nada się do zemsty na byłym...

Czy chłopak w koronkowych bokserkach da radę okiełznać pewnego Bloodsa, członka jednego z największych gangów w L.A? Czy może przeszkodzi mu w tym jego eks kochanek, o którym wciąż nie może zapomnieć?




 

Rozdziały:

15 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem po co pisać kolejne opowiadanie skoro dwa poprzednie są nieskończone. Mam nadzieję, że liczycie się z pewnymi konsekwencjami. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, z jakimi konsekwencjami? O opowiadania się nie martw, nic nie zawiesimy ani nie porzucimy.

      Usuń
    2. Woah, brzmi tak jakby z tego tytułu miały być jakieś konsekwencje prawne. Pisanie ma też być przyjemnością dla autorek, a nie obowiązkiem

      Usuń
  3. Jestem jak najbardziej ZA tym pomysłem :):)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się już podoba i chcę pierwszy odcinek:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już sama nazwa zachęca, ale to zdjęcie odwala całą robotę! :D Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopak w seksownej bieliźnie? Już sie zakochałam (♥ω♥*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej pomysł mi się spodobał i zaciekawił. Hah i nie wiadomo kto kogo okiełzna ;)
    Pod rozdziałem Clasha zapomniałam się podpisać - O. Trzymam kciuki za te opowiadanie jak i Clasha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawe opowiadanie. Już nie mogę się doczekać... chłopak w seksownej bieliźnie do tego gangster plus zemsta i były kochanek.. O JEJKU ciekawa mieszanka:)). Życzę dużo weny i dziękuje za pisanie tak świetnych opowiadań... Mam pytanko kiedy można spodziewać się pierwszego rozdziału?.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak... nie przepadam za tego typu opowiadaniami w ogóle nie mój klimat, ale z chęcią będę czytać skoro to wy piszecie :) może się przekonam. Tylko tak jak pisał ktoś wyżej - żeby nie skończyło się na tym, że przez nowe opowiadanie zaniedbujecie stare. Jakoś dawno nie było nowego rozdziału Świadomości :) 3 opowiadania to dużo. Mam pytanie czy Clash będzie się pojawiał jakoś na zmianę czy dalej co 4 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na zmianę... Gdyby miał się pojawiać co trzy-cztery dni to raczej za bardzo byśmy Was rozpieszczały trzema czy czterema publikacjami na tydzień. :)
      Świadomości długo nie ma, bo to nie jest takie opowiadanie jak Clash, które piszemy hurtem. ;) Rozdział był około miesiąc temu, myślę, że to dobre tempo, patrząc na inne opowiadania blogowe.

      Usuń
  10. O boże, to będzie tak samo straszne jak cudowne xd ;-; czekam~~

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooo Kali lubić! Idealnie wpasowałyście się w moje klimaty 💜 czekam niecierpliwie na 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń